21 martie 2011

Am incercat...

Deşi cunoşteam câteva din produsele Ivatherm, tot am rămas plăcut surprinsă de crema antirid şi fondul de ten. Din cele două produse primite spre testare, am încercat prima data crema. Are un miros proaspăt, care m-a dus cu gândul la firul de iarbă zdrobit între degete. Textura este uşoară, intră bine în piele şi eu, care până acum nu mă dădeam cu cremă pe faţă dimineaţa pe principiul că "îmi fuge" machiajul, acum am folosit şi sunt foarte mulţumită. Astept sa mai treaca citeva zile... poate o saptamina sa vad daca apare vreo imbunatatire a luminozitatii/texturii pielii :)
Al doilea produs a fost fondul de ten. Mi-am ales nuanţa beige (nestudiind înainte nuanţele existente, să-mi fi făcut o părere) pentru ca asta este nuanţa care, în general mi se potriveste. Şi... este mai închisă decât ceea ce mi-ar trebui. Dar m-am dat ieri cu fondul de ten şi pot spune că se întinde super bine pe ten şi acoperă bine micile imperfecţiuni (am zis eu "imperfecţiuni"? eu nu am aşa ceva... am doar "perfecţiuni") şi dă un aspect bun pielii. Se poartă bine... păcat de nuanţă (ce să fac, este greşeala mea) pentru că de celelalte elemente căutate la un fond de ten sunt super mulţumită :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu