29 decembrie 2012

Fumee

Urmatorul set a fost realizat pentru a da sclipire unei tinute de sarbatoare.
Este compus din patru piese  - colier, bratara, cercei si inel. Cabosoanele au fost realizate manual din pasta polimerica, au fost imbracate in margelute toho, iar dosul este din piele sintetica.
Colierul si bratara au elementele centrale prinse in linkuri soutache, unde, pe linga firul sutas am folosit si margelute riverstone. Am facut definitivarea cu elemente lucrate in sirma placat cu argint si inoxidabila.





Acest set a obtinut locul III la concursul "Set de sarbatoare" desfasurat pe forumul Lucru de Mana.

3 comentarii:

  1. Foarte frumos ti-a iesit setul .Mi-am mai cumparat si eu diverse pentru margelit si am mai primit si de la un concurs pe CDB's.Ma apuc si eu de margelit.

    "Un nou an fericit, tie si celor dragi!"Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari pentru concursul cistigat! Iese foarte interesant bradutul facut din furculite. Imi plac toate tutorialele tale. Esti plina de idei minunate, asa ca, sunt convinsa ca vei avea un succes remarcabil si cu bijuteriile. Abia astept sa le vad!!

      Ștergere
    2. LA MULTI ANI!!....CU PITINA INTARZIERE!!!!.....se mai intampla.....setul este superb, la fel ca si ideea in sine!!....pup...

      Ștergere