14 februarie 2013

Again & again... MARTISOAREEEEE!!!

Am promis ca revin cu noi modele si am sa va arat ca nu am stat degeaba in ultimele zile. Pentru a comanda, va rog sa consultati si postarile anterioare legate de martisoarele ByLoriem .

So... in pas de defilare:

 Vacute realizate din fimo. Dimensiuni aprox. 3,5x3,5 cm.
Pret - 4 lei

 Oite realizate din fimo. Dimensiuni aprox. 2,5x2,5 cm.
Pret - 3 lei

 Pisicute realizate din fimo. Dimensiuni aprox.2,5x3 cm.
Se pot realiza si in alte culori.
Pret - 4 lei

Broscute realizate din fimo. Dimensiuni aprox. 2,5x3 cm.
Pret - 2,5 lei

 Furnicuto-paianjeni (am vrut sa iasa paianjeni dar seamana mai mult cu furnicutele) realizate din fimo si sirma argintata inoxidabila. Dimensiuni aprox. 2x2 cm.
Pret - 3 lei
 Buburuze realizate din fimo. Dimensiuni aprox. 2,5x2 cm.
Pret - 2,5 lei

 Albinute realizate din fimo. Dimensiuni aprox. 2x1,5 cm.
Pret - 2,5 lei

Bufnite realizate din fimo si vopsite cu acrilice. Dimensiuni aprox. 2x3 cm.
Pret - 2,5 lei


 Zambilute realizate din margelute de nisip. Aprox 3 cm lungime. Se pot realiza si in alte culori.
Pret - 4 lei

Floricele zimbarete realizate din fimo. Dimensiuni aprox. 3,5x3,5 cm.
Pret - 4 lei

Un comentariu:

  1. Dragute si nostime, aducatoare de buna dispozitie. M-au amuzat teribil pisicile ( in fiecare an, sotul meu imi aduce un martisor pisica! ).

    RăspundețiȘtergere