13 decembrie 2014

In asteptarea Craciunului

Acum citeva saptamini, Antonia s-a apucat de desenat o multime de reni, reni "pe banda". Nu stiam care este scopul lor si cind mi-am manifestat nedumerirea, mi-a spus ca vrea sa daruiasca fiecarui coleg, cite o felicitare facuta de ea. Lucra cu bucurie de copil, cu gind frumos si cu satisfactia "viziunii" pe care a avut-o.


Nerabdarea de a ma astepta sa ajung acasa sa o ajut, a facut ca felicitarile sa arata asa dupa taiere:


Nu ar fi fost nicio problema, dar ne-am gindit sa transformam felicitarile in mici carduri/tablouase pe care ea sa le ofere colegilor. Astfel, ne-a iesit asa:





Avem 25 de bucati, cite un card pentru fiecare coleg. Initial nu a vrut sa daruiasca unor colegi, dar se pare ca s-a lasat cuprinsa de spiritul Craciunului :)


Participam cu aceste lucrari la Claca in asteptarea Craciunului unde eu sunt sponsor, dar am primit aprobarea Beatricei pentru a concura.

4 comentarii:

  1. Felicitari Antonia, esti o colega minunata si de nadejde ! Te imbratise cu drag suflet mic si dulce !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si noi te imbratisam, Bea! tin sa te anunt ca Antonia a primit o diploma de la doamna invatatoare si colegi :)

      Ștergere